Na kolik vyjdu?
VYZKOUŠEJTE MĚ
Podívám se na Váš stávající web z technického hlediska, také si ho otestuji jako nejčastější potencionální uživatelé.
Provozujete placenou reklamu? Vylepším nebo navrhnu novou - pro určité obory je to nutnost.
Vypočtu nezávazný rozpočet přesně na míru. Dále navrhnu scénáře, kde budou viditelné slabiny projektu.
WEBOVÉ STRÁNKY
10 000,-
Ideální pro malé a střední firmy / podnikatele / start-upy / kreativce.
(přibližná cena)
Provedu základní analýzu klíčových slov na Google.com a Seznam.cz do 50 výrazů.
Podívám se na stávající pozice stránek ve vyhledávačích Google a Seznam. Navrhnu další možnosti k růstu.
Napojím web na Google Analytics, aby jsme mohli sledovat vývoj návštěvnosti, míru prokliku či nákupu.
Webové stránky mohou být kvalitně zobrazeny na jakémkoliv přístroji - mobil, tablet, PC, TV. Nemusíte se bát, že by jste ztráceli konverze.
Zabezpečím web proti spamu a útokům zvenčí. Trvale budu udržovat aktualizované prostředí a pluginy.
K webu dokáži napojit prakticky cokoliv - e-shop, rezervační formulář, konfigurátor sestav. Také umím vytvořit plakáty, bannery, vizitky či video.
E-SHOP
od 20 000,-
Internetový obchod pro podnikatele a společnosti s cílem oslovení nejširšího publika.
Provedu základní analýzu klíčových slov a důležitých témat na Google.com a Seznam.cz, jak bude potřeba.
E-shop napojím na Google Analytics a nastavím cíle pro nákup zboží. Společně poté můžeme sledovat nejvýdělečnější produkty.
Napojím nás na hlavní srovnávače zboží (Heureka.cz, Zbozi.cz, Google Nákupy) a navrhnu optimální rozpočet.
E-shop umím napojit na zavedené účetní systémy - Pohoda, Abra, Cézar, Money S3. Nebo vytvořím účetní systém přímo v e-shopu.
Navrhnu a vytvořím veškerou podpůrnou grafiku k online i offline reklamním kampaním. Natáčím videa dronem.
Internetový obchod potřebuje nejrychlejší a nejdostupnější podporu. Zaručuji přednostní jednání a řešení požadavků.
Na základě klasifikační analýzy vytvořím originální texty s potřebnými klíčovými slovy či navrhnu textové kampaně.
Spravuji veškerou PPC reklamu ve vyhledávání a obsahové síti - dynamickou, display, produktovou a remarketing. Vytvořím i spot pro Youtube.
Budu Vám zasílat měsíční reporty o návštěvnosti webu, nejlepších stránkách/produktech a samozřejmě o nejlépe prodávaném zboží.
ŘEŠENÍ NA MÍRU
Individuální
Chcete růst? Umím poradit s vedením internetového obchodu či projekty s nejlepšími výsledky.
Webové stránky vše nevyhrají, základem jsou kvalitní konverze, co největší seznam zákazníků a snížení člověkohodin.
Naplánuji a postarám se o co nejlepší splnění projektu v jakémkoliv oboru IT a marketingu.
Ušetřím čas s propojením přes 150 API mezi sebou - e-mail. Google aplikace, Facebook, Dropbox, Mailchimp, Evernote, Instagram, Trello, Asana, ...
Naučím Vás, jak správně používat aplikace pro práci - MS Office, Google Apps, správa WordPress webu.
Navrhnu plakáty, bannery, billboardy, certifikáty, hlavičkový papír, loga, letáky, slevové kupóny, trička, tašky, vizitky a jiné.
Kompletně vytvořím, či pomohu s rozesíláním elektronických letáků - vstupní analýza, tvorba newsletteru a následné meření.
Vytvořím scénář, zrežíruji i natočím video prezentaci. Materiály nastříhám a dodám podpůrnou grafiku.
Natáčím dronem ve fullHD rozlišení (obrázky i přes 3000x3000 px).
Nejste si jistí, co vlastně od marketingové prezentace očekáváte?
Zažádejte o bezplatnou konzultaci a já Vám poradím.
Je zápis do internetových vyhledávačů nutný?
Zjednodušená odpověď je ne – zápis do vyhledávačů není nutný. Většina vyhledávačů dnes (především Google) prochází a indexují stránky dle odkazů z hlavní stránky a vnořuje se dál. S použitím této logiky bude jakákoliv stránka, která má alespoň jeden příchozí odkaz indexována. A tak dále...
Co je to PPC? Jak docílit efektivní reklamy?
Toto je velice složitá otázka. Je potřeba znát vstupní požadavky, stav konkurence, možnosti rozpočtu či propojení s další reklamou. U vysoce konkurenčních produktů je PPC prakticky nezbytná, naopak u lokální výroby není prakticky potřeba. Vyplatí se několik prvků jako například Remarketing.
Může konkurence poškodit moje umístění?
Jednoduchá odpověď zní ne. Linky z penalizovaných webů nemají žádnou hodnotu a vyhledávače každý den tvrdě pracují na filtrování škodlivého obsahu. Problémem někdy bývají zbožové srovnávače, kdy nemáte možnost smazat neadekvátní hodnocení. Není to lehké, ale řešitelné.
Jsou blogy dobré pro řazení ve vyhledávačích?
Blog může být jeden z nejlepších nástrojů pro zařazení se u potřebných klíčových slov. Může si také žít zcela "vlastním životem", tvořit vyhraněnou komunitu se stejným oborem, jako je Váš web. Každopádně obsah je vždy král a jakoukoliv aktivitu na webu doporučuji.
Jak mohu být na první stránce ve vyhledávání?
Popravdě to už není u nových projektů možné. Startupy tedy využívají jiné formy reklamy, aby postupně vytvořily lepší prostor pro organické vyhledávání. Lokální či "longtail" vyhledávání lze ovlivnit vcelku dobře a rychle se správným přístupem.
Uskutečňujete projekty z EU dotací?
Mockrát děkujeme za nabídku přerozdělených peněz, ale z naší zkušenosti jsou tyto projekty bez perspektivy a nemají pro nás budoucí potenciál. Děláme jen to, čemu věříme.